
OPTIMIA sociální podnik s.r.o. přijme do svého pracovního týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Administrativního pracovníka finančního oddělení. Pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce).
Pracovní náplň:
– administrativní podpora oddělení controllingu
– příprava podkladů pro zpracování měsíčních analýz
– spolupráce na přípravě podkladů pro zpracování odborných finančních reportů
– práce v interních systému
– místo výkonu práce: Holýšovská, Praha
Nabízíme:
– HPP na zkrácený úvazek (dle domluvy)
– 25 dní dovolené
– občerstvení na pracovišti
– přátelský kolektiv a podporu vedení
Požadujeme:
– vzdělání ekonomického zaměření
– znalost MS Excel
– pečlivost, samostatnost, spolehlivost
– praxe na obdobné pozici výhodou
V případě zájmu nám zašlete životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800 400 155, příp. na mobilní čísla: 737 896 274, 736 646 532, nebo pište na e-mail: nabor@optimia.cz
dle dohody
– vzdělání ekonomického zaměření
– znalost MS Excel
– pečlivost, samostatnost, spolehlivost
– praxe na obdobné pozici výhodou