Plný úvazek

Administrativní pracovník Back office v Call centru

Popis pozice :

Do našeho týmu hledáme novou posilu! Hledáme zájemce, kteří se nebojí přijmout odpovědnost za své kroky a budou podporou pro stávající tým. Pokud jste to právě Vy, tak nám pošlete svůj životopis 🙂

Co Vás čeká?

  • budete součástí týmu největšího callcentra v naší společnosti a svojí prací ho budete podporovat
  • čeká vás práce na PC, komunikace s kolegy v týmu a písemná komunikace se stávajícími klienty
  • budete pracovat s interními systémy a tvořit výkazy

 

Co Vám nabízíme?

  • perspektivní zaměstnání v příjemném prostředí stabilní české společnosti, která je orientovaná nejen na cíle, ale i na zaměstnance a jejich potřeby
  • adekvátní mzdové ohodnocení
  • 5.bonusový týden dovolené
  • práci na hlavní pracovní poměr, možnost zkráceného úvazku 10-20h/t nebo i plného úvazku 40h/t
  • perspektivu dlouhodobého a stálého zaměstnání
  • občerstvení na pracovišti
  • podporu vedení společnosti
  • Doporuč kamaráda – ve výši 3.000 Kč (pro ID)
    po zkušební době: každý měsíc 1.000 Kč (po dobu 3 měsíců)
  • Náborový příspěvek – ve výši 5.000 Kč (pro ID)
    po zkušební době: každý měsíc 1.000 Kč (po dobu 5 měsíců)

Pozice vhodná i pro OZP.

Těšíme se na Váš životopis.

Pracovní doba:

Pracovní doba od pondělí do pátku dle individuální domluvy

Požadavky:

  • chuť do práce
  • zodpovědnost by měla být samozřejmostí
  • znalost práce na PC

Předpokládaný nástup:

nástup ihned nebo po dohodě

Kde budeš pracovat

Kontaktuj nás