
Skupina OPTIMIA přijme do svého pracovního týmu nového kolegu. Pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce).
Pracovní náplň:
– správa majetkového/technického oddělení.
– převážně v oddělení vozidel (kontrola a úprava v systémech QML, CCS, CARNET, EXCEL)
– objednávání servisů vozidel a jejich evidence, kontrola nájezdů, měsíční vyúčtování, kompletní evidence a reporting, administrativa s tím spojená, vypracování předávacích protokolů
– další drobné úkoly spojené majetkového/technického oddělení
– pracovní doba: všední dny 8:00-12:00 (možná změna např. na 10:00-14:00, organizačně podle oddělení)
– místo výkonu práce: Ostrava
Nabízíme:
– HPP na zkrácený úvazek
– mzda: 12500 Kč/měsíc
– 25 dní dovolené
– náborový příspěvek ve výši 5000 Kč
– příspěvek za doporučení vhodného kandidáta ve výši 3000 Kč
– podporu vzdělávání, školení a kurzů
– občerstvení na pracovišti
– flexibilní rozvržení pracovní doby
V případě zájmu nám zašlete životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800 400 155, příp. na mobilní čísla: 737 896 274, 736 646 532, nebo pište na e-mail: nabor@optimia.cz
všední dny 8:00-12:00 (možná změna např. na 10:00-14:00, organizačně podle oddělení)
– spolehlivost, dochvilnost, zodpovědnost
– práce na PC Excel, Word (Suma)
– řidičský průkaz sk. B výhodou
– praxe výhodou