
Skupina OPTIMIA přijme do svého pracovního týmu nového kolegu. Pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce).
Pracovní náplň:
– práce v interním systému
– registrace zákazníků
– vytváření objednávek za zákazníka
– práce s Livechatem a Excelem
– znalost Shoptetu výhodou
– pracovní doba: v rozmezí od 8:00 – 16:00 hodin (dle dohody)
– místo výkonu práce: Ostrava, ul. Trocnovská
Nabízíme:
– HPP na zkrácený úvazek
– mzda: 11000 Kč/měsíc
– 25 dní dovolené
V případě zájmu nám zašlete životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800 400 155, příp. na mobilní čísla: 737 896 274, 736 646 532, nebo pište na e-mail: nabor@optimia.cz
v rozmezí od 8:00 – 16:00 hodin (dle dohody)
– zkušenost s objednávkami, e-mailovou a telefonickou komunikací v e-shopu podmínkou
– spolehlivost, dochvilnost, zodpovědnost
– praxe výhodou