Zkrácený úvazek

Administrativní pracovník e-shopu – Ostrava

Popis pozice :

Skupina OPTIMIA přijme do svého pracovního týmu nového kolegu. Pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce).

Pracovní náplň:

– práce v interním systému

– registrace zákazníků

– vytváření objednávek za zákazníka

– práce s Livechatem a Excelem

– znalost Shoptetu výhodou

– pracovní doba: v rozmezí od 8:00 – 16:00 hodin (dle dohody)

– místo výkonu práce: Ostrava, ul. Trocnovská

Nabízíme:

– HPP na zkrácený úvazek

– mzda: 11000 Kč/měsíc

– 25 dní dovolené

V případě zájmu nám zašlete životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800 400 155, příp. na mobilní čísla: 737 896 274, 736 646 532, nebo pište na e-mail: nabor@optimia.cz

Pracovní doba:

v rozmezí od 8:00 – 16:00 hodin (dle dohody)

Požadavky:

– zkušenost s objednávkami, e-mailovou a telefonickou komunikací v e-shopu podmínkou

– spolehlivost, dochvilnost, zodpovědnost

– praxe výhodou

Předpokládaný nástup:

ihned nebo dohodou

Kde budeš pracovat

Kontaktuj nás