Zkrácený úvazek

Administrativní pracovník majetkového oddělení

Popis pozice :

Skupina OPTIMIA do svého týmu přijme nového kolegu/kolegyni na pozici Administrativní pracovník majetkového oddělení.

V rámci holdingové struktury působíme v několika odvětvích např. Sociálního podnikání, Facility služeb, Textilní výroby, Telemarketingu, ESG, B2C značek atd… Pomáháme tuzemským a zahraničním klientům optimalizovat jejich podnikání z hlediska udržitelnosti, rozvoje, kvality a nákladů.

Působíme v rámci ČR a jsme zastoupeni v každém regionu.

  • Správa majetkového/technického oddělení.
  • Převážně v oddělení vozidel (kontrola a úprava v systémech QML, CCS, CARNET, EXCEL).
  • Objednávání servisů vozidel a jejich evidence, kontrola nájezdů, měsíční vyúčtování, kompletní evidence a reporting, administrativa s tím spojená, vypracování předávacích protokolů.
  • Další drobné úkoly spojené majetkového/technického oddělení.

 

Nabízíme:

  •  Moderní, přátelské a stabilní pracovní prostředí
  •  Práce na zkrácený pracovní úvazek 20h/týdně
  •  Adekvátní platové ohodnocení
  •  Podporu vzdělávání, školení a kurzů
  •  5 týdnů dovolené
  •  Občerstvení na pracovišti
  •  Podporu vedení
  •  Flexibilní rozvržení pracovní doby
  •  Perspektivu dlouhodobého a stálého zaměstnání
  • Bonus za doporučení kamaráda 3000,-
  • Náborový příspěvek 5000,-

Vhodné i pro OZP.

Pracovní doba:

Práce ve všední dny 8:00-12:00  (možná změna např. na 10:00-14:00, organizačně podle oddělení)

Požadavky:

  • Chuť do práce
  • Zodpovědnost, samostatnost
  • Práce na PC  Excel, Word (Suma)
  • Praxe na pozici správce majetku výhodou
  • Řidičský průkaz sk. B výhodou

Předpokládaný nástup:

1.10.2024

Kde budeš pracovat

Kontaktuj nás