
Skupina OPTIMIA přijme do svého pracovního týmu nového kolegu. Pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce).
Pracovní náplň:
– administrativní práce spojené s nákupem
– sledování požadavků a smluv v systému QML
– zpracování interních a externích objednávek
– administrativní skladová práce v systému Pohoda
– práce s daty, příprava podkladů a ceníků v MS Excel a Word
– vyhledávání nových dodavatelů a subdodavatelů
– zjišťování dostupnosti a skladových zásob zboží
– dle potřeby oddělení plnění dalších úkolů uložených vedoucím nákupu
– pracovní doba: pondělí – pátek (dle dohody)
– místo výkonu práce: Jihlava, ul. Strojírenská
Nabízíme:
– HPP na zkrácený úvazek
– mzda: 11000 Kč/měsíc
– 25 dní dovolené
V případě zájmu nám zašlete životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800 400 155, příp. na mobilní čísla: 737 896 274, 736 646 532, nebo pište na e-mail: nabor@optimia.cz
pondělí – pátek (dle dohody)
– znalost práce na PC
– znalost MS Office (Word / Excel)
– spolehlivost, dochvilnost, zodpovědnost
– praxe výhodou