Zkrácený úvazek

Administrativní pracovník oblastního provozního manažera Praha

Popis pozice :

Společnost OPTIMIA sociální podnik s.r.o. přijme do svého pracovního týmu nového kolegu/ kolegyni na pozici Administrativní pracovník oblastního provozního manažera. Pozice je vhodná pouze pro OZP pracovníky. Týdenní úvazek 15 hodin.

Co vás čeká:

  • práce ve společnosti, která je orientovaná nejen na cíle, ale i na zaměstnance a jejich potřeby
  • práce na PC, zpracovávání dat pro účely provozního manažera
  • příprava podkladů pro mzdy, zadávání do interního systému
  • příprava podkladů pro měsíční fakturaci
  • vedení agendy na pobočce v Praze, vyřizování pošty
  • zadávání a kontrola přijaté dokumentace

 

Co vám můžeme nabídnout:

  • zajímavou fixní mzdu
  • stabilní českou společnost, která ocení Váš přínos
  • smlouvu na HPP – zkrácený úvazek
  • 5 týdnů dovolené
  • občerstvení na pracovišti zdarma
  • kvalitní a efektivní školení
  • příspěvek za doporučení vhodného kandidáta ve výši 3.000 Kč
  • náborový příspěvek ve výši 5.000 Kč

 

V případě zájmu se těšíme na Váš životopis.

Pracovní doba:

Ranní směny 8:00-11:00

Požadavky:

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • ovládat PC, Microsoft Office
  • velmi dobrá znalost pracovně právního práva
  • spolehlivost
  • samostatnost

 

Výhodou bude, pokud budete umět:

  • pokud jste již pracoval/a jako administrativní pracovník a jste týmový hráč

Předpokládaný nástup:

nástup ihned nebo dohodou

Kde budeš pracovat

Kontaktuj nás