OPTIMIA je společnost, která si zakládá na rodinné atmosféře a podporuje zaměstnávání osob se zdravotním postižením (OZP). Specializujeme se na facility management, zákaznickou péči, kompletační a balicí služby; backoffice a ESG. Naší prioritou je poskytovat stabilní a bezpečné pracovní prostředí, kde naši zaměstnanci mají možnost rozvíjet své dovednosti a profesní kariéru. V současné době hledáme nové kolegy, kteří chtějí pracovat v celé ČR a přispět k našim společným úspěchům. Připojte se k nám a staňte se součástí firmy, která si váží každého jednotlivce a nabízí mu příležitost uspět.
V rámci holdingové struktury působíme v několika odvětvích – sociálního podnikání, facility služby, textilní výroba, telemarketing, ESG. Pomáháme tuzemským a zahraničním klientům optimalizovat jejich podnikání z hlediska udržitelnosti, rozvoje, kvality a nákladů.
Do našeho týmu hledáme zkušeného IT Managera.
Budete zodpovědný/á za veškerou IT agendu napříč centrálou a jednotlivými pobočkami. To zahrnuje zajištění hladkého každodenního provozu IT, dohled na nastavení systému, udržování standardů, implementaci nových procesů a postupů tak, aby vše efektivně fungovalo.
Pokud se chcete podílet na nastavení nově vznikající pozice, tak je to pro Vás ideální šance.
Co Vás čeká?
Co Vám můžeme nabídnout:
Pokud Vás pozice zaujala, neváhejte zaslat svůj životopis!
Pracovní doba dle potřeby