Plný úvazek

IT Manager

Popis pozice :

OPTIMIA je společnost, která si zakládá na rodinné atmosféře a podporuje zaměstnávání osob se zdravotním postižením (OZP). Specializujeme se na facility management, zákaznickou péči, kompletační a balicí služby; backoffice a ESG. Naší prioritou je poskytovat stabilní a bezpečné pracovní prostředí, kde naši zaměstnanci mají možnost rozvíjet své dovednosti a profesní kariéru. V současné době hledáme nové kolegy, kteří chtějí pracovat v celé ČR a přispět k našim společným úspěchům. Připojte se k nám a staňte se součástí firmy, která si váží každého jednotlivce a nabízí mu příležitost uspět.

V rámci holdingové struktury působíme v několika odvětvích – sociálního podnikání, facility služby, textilní výroba, telemarketing, ESG. Pomáháme tuzemským a zahraničním klientům optimalizovat jejich podnikání z hlediska udržitelnosti, rozvoje, kvality a nákladů.

Do našeho týmu hledáme zkušeného IT Managera.

Budete zodpovědný/á za veškerou IT agendu napříč centrálou a jednotlivými pobočkami. To zahrnuje zajištění hladkého každodenního provozu IT, dohled na nastavení systému, udržování standardů, implementaci nových procesů a postupů tak, aby vše efektivně fungovalo.

Pokud se chcete podílet na nastavení nově vznikající pozice, tak je to pro Vás ideální šance.

Co Vás čeká?

  • IT podpora a správa infrastruktury (centrála + pobočky)
  • nastavení a implementace IT procesů, zásad a postupů, zajištění bezpečnosti IT systémů
  • IT podpora při zřizování nových poboček (internetové připojení, strukturovaná LAN, řešení zabezpečení, kamerový systém)
  • řízení dodavatelů, správa smluv a budgetu, organizování výběrových řízení
  • řešení IT problémů a úzká spolupráce s ostatními odděleními společnosti
  • pravidelný report stavu IT vedení
  • sledování vývoje a nových trendů IT, postupná modernizace IT infrastruktury

Co Vám můžeme nabídnout:

  • adekvátní mzdové ohodnocení
  • flexibilní pracovní dobu
  • možnost práce na home office
  • 25 dní dovolené
  • příležitost pro osobní i kariérní růst
  • zaškolení, možnost dalšího vzdělávání
  • místo pracoviště: Jihlava nebo Ostrava

 

Pokud Vás pozice zaujala, neváhejte zaslat svůj životopis!

Pracovní doba:

Pracovní doba dle potřeby

Požadavky:

  • prokazatelné zkušenosti v oblasti IT managementu
  • zkušenosti s vedením týmu
  • znalost hardwaru i softwaru, včetně nastavení systému, řešení problémů a údržby
  • zkušenosti s konfigurací sítě (LAN, WiFI, nastavení IP)
  • znalost Microsoft Azure, M365, Windows server, MS SQL
  • správa domén, registrace, DNS
  • komunikativní znalost angličtiny
  • řidičský průkaz sk. B z důvodu cestování po celé ČR
  • zkušenosti se správou IT v rámci holdingové struktury a poboček – výhodou
  • znalost Synology NAS, Pohoda, RayNet – výhodou
  • schopnost efektivně řešit problémy a pracovat samostatně

Předpokládaný nástup:

dle dohody

Kde budeš pracovat

Kontaktuj nás