Skupina OPTIMIA přijme do svého týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Regionální facility manažer pro oblast Moravy.
Divize Facility managementu, která je součástí skupiny OPTIMIA, se specializuje na správu, údržbu a provoz budov, zařízení a infrastruktury. Jejím hlavním cílem je zajistit efektivní a bezpečné pracovní prostředí pro organizace a podporovat jejich klíčové činnosti prostřednictvím komplexní správy podpůrných služeb. V rámci svých činností divize facility managementu využívá podle poptávky i další služby, které skupina OPTIMIA poskytuje.
Skupina OPTIMIA se zaměřuje na optimalizaci provozních, výrobních a administrativních procesů, čímž pomáhá našim klientům snižovat náklady a zbavovat se provozních starostí. Nabízíme kromě facility managementu široké spektrum služeb, jako je call centrum, kompletační a balicí práce, ESG reporting či mzdové účetnictví. Kromě toho provozujeme B2B e-shop s kancelářskými potřebami a dalšími spotřebními produkty. Jsme také předním zaměstnavatelem na chráněném trhu práce a s našimi 8 pobočkami po celé ČR a více než 1 000 zaměstnanci nabízíme klientům komplexní řešení jejich potřeb.
Co je náplní práce?
Co vám můžeme nabídnout?
Pokud máte zájem stát se součástí našeho týmu, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis.
Těšíme se na vaši odpověď!
Informace budou upřesněny