Plný úvazek

Regionální facility manažer pro oblast Moravy

Popis pozice :

Skupina OPTIMIA přijme do svého týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Regionální facility manažer pro oblast Moravy.

Divize Facility managementu, která je součástí skupiny OPTIMIA, se specializuje na správu, údržbu a provoz budov, zařízení a infrastruktury. Jejím hlavním cílem je zajistit efektivní a bezpečné pracovní prostředí pro organizace a podporovat jejich klíčové činnosti prostřednictvím komplexní správy podpůrných služeb. V rámci svých činností divize facility managementu využívá podle poptávky i další služby, které skupina OPTIMIA poskytuje.
Skupina OPTIMIA se zaměřuje na optimalizaci provozních, výrobních a administrativních procesů, čímž pomáhá našim klientům snižovat náklady a zbavovat se provozních starostí. Nabízíme kromě facility managementu široké spektrum služeb, jako je call centrum, kompletační a balicí práce, ESG reporting či mzdové účetnictví. Kromě toho provozujeme B2B e-shop s kancelářskými potřebami a dalšími spotřebními produkty. Jsme také předním zaměstnavatelem na chráněném trhu práce a s našimi 8 pobočkami po celé ČR a více než 1 000 zaměstnanci nabízíme klientům komplexní řešení jejich potřeb.

Co je náplní práce?

  • vytvářet a zavádět dlouhodobou strategii facility managementu pro region Morava
  • monitorovat specifické trendy a technologické inovace v oblasti facility managementu
  • zajišťovat efektivní provozní řízení všech činností facility managementu včetně správy budov, údržby, bezpečnosti, energetického managementu a podpůrných služeb
  • vést a řídit tým oblastních manažerů
  • řídit rozpočet divize Facility managementu v rámci regionu Morava.
  • kontrolovat provozní náklady a identifikovat příležitosti k jejich optimalizaci, s ohledem na specifika regionálního trhu..
  • nastavovat a sledovat dodržování interních standardů kvality a bezpečnosti v rámci všech facility služeb.
  • spolupracovat s HR na náboru nových pracovníků a jejich školení v oblasti facility managementu.
  • vytvářet pozitivní pracovní prostředí, které podporuje týmovou spolupráci a otevřenou komunikaci.
  • podporovat inovace a neustálé zlepšování v rámci regionálních týmů.
  • udržovat a rozvíjet silné vztahy s klíčovými klienty
  • spolupracovat s oddělením nákupu a vést vyjednávání se smluvními partnery a dodavateli v regionu.

Co vám můžeme nabídnout?

  • flexibilní pracovní dobu
  • možnost home office
  • přátelský pracovní kolektiv
  • zajímavou práci v prostředí stabilní české společnosti
  • adekvátní mzdové ohodnocení
  • 5.bonusový týden dovolené
  • podporu vzdělávání, školení a kurzů
  • práci na hlavní pracovní poměr
  • perspektivu dlouhodobého a stálého zaměstnání
  • občerstvení na pracovišti
  • mobilní telefon
  • notebook
  • osobní automobil i k osobním účelům
  • kvartální výkonnostní odměna dle KPI ukazatelů

Pokud máte zájem stát se součástí našeho týmu, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis.
Těšíme se na vaši odpověď!

Pracovní doba:

Informace budou upřesněny

Požadavky:

  • praxe na podobné pozici min. 3 roky
  • řidičský průkaz skupiny B
  • znalost práce na PC (MS Word, MS Excel, MS Outlook)
  • zkušenost s vedením týmu pracovníků
  • časová flexibilita a spolehlivost, samostatnost. pracovitost
  • dynamická osobnost s analytickým myšlením
  • výborné organizační schopnosti
  • týmový hráč se schopnosti stanovit si priority
  • flexibilita

Předpokládaný nástup:

1.10.2024

Kde budeš pracovat

Kontaktuj nás