Plný úvazek

Supervisor call centra (M/Ž) – Ústí nad Labem

Popis pozice :

Hledáme Supervizora call centra

Do našeho týmu hledáme Supervizora call centra, který podpoří tým operátorů v dosahování výborných výsledků a přispěje k celkovému růstu firmy.

Co bude Vaší náplní práce?

  • Zajištění plynulého chodu call centra a organizace každodenního provozu
  • Kontrola kvality a správnosti vyřizování hovorů s klienty
  • Aktivní podíl na plnění stanovených prodejních cílů
  • Pravidelné náslechy a hodnocení hovorů, poskytování zpětné vazby operátorům
  • Vedení, motivace a rozvoj týmu operátorů
  • Školení nových i stávajících kolegů, zvyšování jejich odbornosti

Co nabízíme?

  • 25 dní dovolené
  • Motivující finanční ohodnocení a bonusy za výkonnost
  • Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
  • Přátelský a podpůrný kolektiv
  • Příležitost ovlivňovat chod a výsledky týmu
  • Občerstvení na pracovišti

 

Pokud Vás tato příležitost zaujala a chcete se podílet na rozvoji dynamického call centra, zašlete nám svůj životopis.

Těšíme se na Vás!

Pracovní doba:

Informace budou upřesněny

Požadavky:

Zkušenosti z call centra, ideálně na vedoucí nebo supervizorské pozici
Skvělé komunikační a organizační dovednosti
Schopnost motivovat a vést tým
Orientaci na výsledek a prozákaznický přístup
Zodpovědnost, pečlivost a odolnost vůči stresu

Předpokládaný nástup:

ihned nebo dohodou

Kde budeš pracovat

Kontaktuj nás