
OPTIMIA sociální podnik s.r.o. přijme do svého pracovního týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Administrativního pracovníka obchodního oddělení. Pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce).
Pracovní náplň:
– administrativní podpora obchodního zástupce
– evidence, zakládání, vyhledávání a archivace dokumentů
– obsluha kancelářských zařízení (kopírka, skartovačka, skener, …)
– příprava podkladů pro nadřízené a ostatní oddělení
– místo výkonu práce: Holýšovská, Praha
Nabízíme:
– HPP na zkrácený úvazek
– 25 dní dovolené
– občerstvení na pracovišti
– přátelský kolektiv a podporu vedení
V případě zájmu nám zašlete životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800 400 155, příp. na mobilní čísla: 737 896 274, 736 646 532, nebo pište na e-mail: nabor@optimia.cz
dle dohody
– znalost práce na PC
– pečlivost, samostatnost, spolehlivost
– praxe na obdobné pozici výhodou