
Skupina OPTIMIA přijme do svého pracovního týmu nového kolegu. Pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce).
Pracovní náplň:
– administrativní práce pro personálního ředitele
– vyřizování firemní korespondence, elektronické pošty, telefonátů
– evidence a zakládání dokumentů
– obsluha kancelářských zařízení
– péče o firemní prostory
– pracovní doba: pondělí – pátek (dle dohody)
– místo výkonu práce: Brno
Nabízíme:
– HPP na zkrácený úvazek
– mzda: 5500 Kč/měsíc
– 25 dní dovolené
– občerstvení na pracovišti zdarma
– kvalitní a efektivní školení
– stabilní českou společnost, která ocení Váš přínos
– práce je vhodná pro OZP
V případě zájmu nám zašlete životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800 400 155, příp. na mobilní čísla: 737 896 274, 736 646 532, nebo pište na e-mail: nabor@optimia.cz
pondělí – pátek (dle dohody)
– znalost práce na PC
– spolehlivost
– samostatnost
– zkušenost na obdobné pozici výhodou