
Skupina OPTIMIA přijme do svého pracovního týmu nového kolegu. Pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce).
Pracovní náplň:
– evidence, zakládání, vyhledávání a archivace dokumentů
– příprava podkladů pro nadřízené a ostatní oddělení společnosti
– práce v interním systému
– práce v účetním programu Pohoda
– zpracování přijatých, vydaných a zálohových faktur
– vystavování vydaných faktur v e-shopu
– pracovní doba: pondělí až pátek dle domluvy
– místo výkonu práce: Ostrava, ul. Trocnovská
Nabízíme:
– HPP na zkrácený úvazek
– mzda: 12000 – 14500 Kč/měsíc
– 25 dní dovolené
V případě zájmu nám zašlete životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800 400 155, příp. na mobilní čísla: 737 896 274, 736 646 532, nebo pište na e-mail: nabor@optimia.cz
pondělí až pátek dle domluvy
– spolehlivost, dochvilnost, zodpovědnost
– čistý rejstřík trestů
– praxe výhodou